Per fer aquesta activitat, recuperarem les paraules de
l’activitat anterior ja què es tracta de la segona part.
l’activitat anterior ja què es tracta de la segona part.
Abans de fer l’activitat la mestra crearà una bústia i la
portarà a l’aula.
Aquesta bústia la podem construir amb material
reciclat, com perexemple fent servir una caixa de
sabates com la següent pintada com si fos una bústia.
portarà a l’aula.
Aquesta bústia la podem construir amb material
reciclat, com perexemple fent servir una caixa de
sabates com la següent pintada com si fos una bústia.
Pippi ha escrit per a tots els nens i nenes de la classe.
Després de llegir la carta a l’aula, els nens i nenes
respondran a les preguntes de la Pippi.
Els presentarem un model de carta.
En aquesta carta la Pippi els hi farà preguntes i a
partir d’aquí ells infants respondran.
respondran a les preguntes de la Pippi.
Els presentarem un model de carta.
En aquesta carta la Pippi els hi farà preguntes i a
partir d’aquí ells infants respondran.
Un cop acabades les cartes, els repartirem el
segell de l’escola per aenviar la carta.
segell de l’escola per aenviar la carta.
Els nens les posaran dins la bústia per tal
d’enviar-li a la Pippi Calcesllargues.
d’enviar-li a la Pippi Calcesllargues.
Molt ben documentada i organitzada.
ResponderEliminar